סל הקניות

סל הקניה ריק

המשך קניה

איך להתמודד עם זקן מגרד?

 בין אם רק התחלת לגדל את הזקן, ובין אם אתה כבר מגדל אותו זמן מה, בטח חווית איזשהו חוויה "גירודית". לפעמים גירוד יכול לעבור בקלות בלי שתשים אליו יותר מדיי לב, אבל לפעמים הוא לא עוזב אותנו ומפריע ביום-יום. וכשאנחנו מגרדים פיזית אנחנו גורמים לעור להיות עוד יותר מגורה ו"פצוע" עקבו אחרי ההוראות שלנו כדיי להבין איך להרגיע את העור מתחת לזקן שלכם.

מה גורם לזקן שלך לגרד?

במידה ורק התחלת לגדל זקן 

זקן מגרד מאוד נפוץ בהתחלה כאשר מחליטים פתאום לגדל זקן מההתחלה. מכיוון שכאשר אנחנו מתגלחים, אנו משאירים את קצה השערה חד, וברגע שהשערה מתחילה לגדול - זיפי השיער הקשוחים יותר מגרדים את שולי זקיק השערה - וזה מה שגורם לזיפים לגרד.

במידה והזקן שלך כבר מלא

אם יש לך זקן מלא ( או לפחות אתה עם זקן כבר זמן מה ) והוא מגרד, ייתכן שזה בגלל שהעור שלך יבש מתחת לזקן. שיער הפנים "שואב" את הלחות מעור הפנים אל השיער עצמו, וכך מזין את עצמו ובמהרה מתאדה. תהליך זה עלול להשאיר את העור יבש מאוד, ולקילופי עור דוגמת "קשקשים" מרמה קלה ועד רמה קשה. בנוסף, תאי עור מתים שאנו מסירים על ידי שטיפת הפנים עלולים להיתקע בשערות, והלכלוך והשומן יכולים לייצר גירוי לעור הפנים.

איך לעצור זקן מגרד

יש כמה צעדים שניתן לעשות על מנת למנוע מהזקן שלך לגרד, תקרא על הצעדים המומלצים על ידנו על מנת לפתור את הבעיה, או אפילו למנוע אותה מראש! 

ניקוי - נקה באופן קבוע את הפנים שלך, והמנע מלגעת בפנים עם ידיים מלוכלכות. מכיוון ששיער הפנים שלנו משתנה מאדם לאדם, להשתמש בשמפו המיועד לשיער על עור הפנים שלנו זו לא האופציה הטובה ביותר. מכיוון ששמפו כזה יכול להסיר את השומן הטבעי שבשיער הפנים שלכם ולהשאיר אותו יבש. ( יצא לכם לא להתקלח למשך כמה ימים ושמתם לב שהשיער שלכם שומני, אך לאחר שהתקלחתם הוא חזר לעצמו) ?  בדיוק זה המצב. במקום, השתמשו בשמפו המיועד לזקן, ולעור רגיש.

מרכך - אם יש לך זקן ארוך יחסית, השתמש בקרם באלם מרכך על מנת לרכך את השערה, ברגע שניקית את הפנים ואת הזקן, מרח שכבה של קרם מרכך והשאיר אותו על הפנים לכמה דקות לפני שאתה שוטף אותו בחזרה. כאשר אתה בוחר מרכך חפש מוצרים המועשרים בחומריים טבעיים מזינים כמו: חוחובה, שמן ארגן ואצת הגרסילאריה - כל אלו בריאים לעור פנים רגיש ויעזרו בריכוך הזקן שלך.

ייבוש הזקן - אפילו שעל השלב הזה נוטים לדלג, הוא חשוב! - שימו לב לייבש בצורה טובה את הזקן שלכם. להשאיר מים עשוי לייבש את העור הפנים ואת הזקן שלכם ולהשאיר אותכם עם זקן מגרד. בעדינות עברו עם מגבת על הזקן לאחר הניקוי וספחו את כל המים שנותרו.

לחות - לחות היא שלב חשוב בתהליך הפסקת גירוד הזקן. השתמשו בשמן לזקן או קרם קל על מנת להזין את עור הפנים השוכן מתחת לזקן שלכם. מבין המוצרים שלנו תוכלו להשתמש במרכך הזקן שלנו. הוא מקל במהירות על עור אדמדם ומגורה ומפיץ לחות לעור שלכם.

הברשה - הברשת הזקן בעזרת מברשת מתאימה לא רק תבטיח מראה חלק ומסודר יותר אלא גם ינחה את שיער הפנים לגדול בכיוון אחיד, ובכך יעזור למנוע מהשיער לגדול פנימה ולייצר גירויים נוספים בעור הפנים.

 

שים לב*

אם כבר חווית פריחה בזקן, תן לעור שלך קצת זמן להירגע. נסה להימנע מלגלח, לגרד או לגרות את עור הפנים בכל מצב. השתמש במוצרים על מנת להרגיע את העור האדמדם ולהזין את העור היבש שמתחת לזקן שלך. 

הערות (0)

השאר הערה

עברית