סל הקניות

סל הקניה ריק

המשך קניה

איך לזרז צמיחה בזקן

כל גבר רוצה זקן מלא ומטופח המקרין סמל לגבריות לכוח ויופי לגבר. לאורך ההיסטוריה היה הזקן המלא (ועודנו) מקושר לכוח, למנהיגות, לחכמה, לחיוניות וכמובן – גם לגבריות. חשוב לשמור עליו, לטפח אותו ולדאוג לסרק אותו באופן עקבי. לגדל זקן מטופח ויפה תורם לא מעט למראה הכללי ואף מושך תשומת לב רבה. רוצים לגדל זקן מלא ובריא ותוהים איך לגדל זקן מלא?… הנה כמה טיפים שיעזרו לכם במשימה

תזונה נכונה

 הקפידו על איכות המזון והשתייה שאתם צורכים. תפריט עשיר בוויטמינים ובמינרליים יאפשר לכם לגדל בקלות רבה יותר זקן עבות, זקן בריא ומלא. מנות עשירות בירקות, למשל, המכילים שפע של ויטמינים ומינרלים מסוגים שונים, יספקו לגוף שלכם את כל מה שהוא צריך כדי לשמור על הבריאות שלו וכדי להצמיח שיער חזק. ירקות ממשפחת המצליבים כמו כרוב, למשל, וגם ביצים ואגוזי ברזיל ישפרו את רמות הטסטוסטרון שלכם, מה שישפיע ישירות על הזקן שאתם מגדלים. הקפידו במקביל גם לשמור על משקל גוף תקין ולהימנע ממשקל עודף, שאיננו בריא לגוף.

הימנעו ממתחים מיותרים


 מחקרים רבים מראים כי מצבי מתח כרוני גורמים לעלייה חדה ברמת הקורטיזול ולהפחתה ברמות הטסטוסטרון. המתח גורם לכיווץ כלי הדם, מה שמוביל לאספקה מעטה של חומרים מזינים ישירות לשורש השיער. הדבר גורם לנשירת שיער ואיננו מאפשר לאלה המעוניינים בזקן מלא עבה ובריא לגדל אותו בהצלחה. אז איך נמנעים מכל זה? פעילויות שעוזרות בהפגת מתחים יכולות לעוזר. מדיטציה למשל היא פתרון נהדר והזדמנות להקשיב לגוף שלנו. זוהי דרך מצוינת לקחת פסק זמן מטרדות היום יום וליהנות מהרגע.


תוספי מזון

הם אינם מהווים חלופה לתפריט בריא ומאוזן, אך הם יכולים לספק השלמה לתפריט לכל מי שרוצה לגדל זקן בריא ומלא. תוספי מזון כמו ויטמין E ויטמינים מקבוצת B ובמיוחד ביוטין, ויטמין D, נחושת, מגנזיום, ברזל וכמובן אבץ,אומגה שלוש ושש– כל אלה הכרחיים לצמיחת שיער תקינה. מחסור בהם עלול לגרום לנשירת שיער ולבעיות בריאות נוספות.


מוצרי טיפוח מעודדי צמיחת שיער פנים

 השוק מציע כיום סוגים שונים של מוצרי חיזוק צמיחת זקן,  המעודדים את צמיחת שיער הפנים. יש לוודא שרוכשים אותם מחנויות או מחברות המתמחות בכך ולבדוק שאכן מדובר במוצר מקורי שאיננו מזויף. מוצרי טיפוח אלה מתאימים לכל מי שרוצה לגדל זקן עבה ובריא וידועים כמעודדים צמיחת שיער. יש למרוח אותם ישירות על הזקן ולהקפיד לעשות זאת באופן קבוע בהתאם להוראות היצרן המצורפות למוצר. במקביל, כדאי גם לסרק את הזקן כדי לאפשר זרימת דם טובה יותר לשורשי השערה ומניעת הצטברות לכלוך ושומנים באזור השורשים. בדקו היטב האם יש למוצר אישור הכולל את שם המוצר לצמיחה . מספר מוצרים רב משווק בימים אלו ללא אישורי משרד הבריאות הישראלי. מומלץ לא להשתמש בחומרים ללא אישור או בחומרים שנרכשו באתרי האינטרנט ובדרך כלל מזויפים או ללא חומר פעיל כלשהו ומוצאם בסין.  

    הערות (0)

    השאר הערה

    עברית